Årsmøtet i Tana Hestesportsklubb gjennomføres som planlagt 7.3.21. Møtet starter kl.16.00 og avholdes på Tana videregående skole. Fysisk møte forutsetter at det ikke blir endringer i koronareglene i løpet av neste uke. I så fall gjennomføres møtet på Teams. Om du av noen grunn ikke kan møte fysisk, si fra - så kan du inviteres med via Teams!
Ridehallen til Tana Hestesportsklubb holder stengt inn til videre pga sykdom på hester på forskjellige staller i Tana, det er sendt inn prøver av de syke hestene og d forventes svar tidligst i neste uke. Det skal vaske vegge og desinfisere veggene i ridehallen, mere info om hallen når den blir åpnet vil komme når vi vet mere om situasjon. https://www.nmbu.no/dyresykehuset/hest/coronavirus-hos-hest I linken kan man lese om sykdomen vi mistenker har smittet hestene. I mellomtiden bes alle ta hensyn til smitte og være flink på hygene og smitterværn😊 Mvh: Styret

Kommentarer
Legg inn en kommentar
Du er velkommen til å skrive en liten hilsen eller kommentar til oss:)