Tana Hundeklubb trener også denne vinteren i ridehallen og lagrer agilityutstyret der. Annenhver torsdag, dvs i partallsuker, kl 19-21 er ridehallen reservert til hundeklubben. Første trening i uke 46, dvs 16. november 2017.
Ridehallen til Tana Hestesportsklubb holder stengt inn til videre pga sykdom på hester på forskjellige staller i Tana, det er sendt inn prøver av de syke hestene og d forventes svar tidligst i neste uke. Det skal vaske vegge og desinfisere veggene i ridehallen, mere info om hallen når den blir åpnet vil komme når vi vet mere om situasjon. https://www.nmbu.no/dyresykehuset/hest/coronavirus-hos-hest I linken kan man lese om sykdomen vi mistenker har smittet hestene. I mellomtiden bes alle ta hensyn til smitte og være flink på hygene og smitterværn😊 Mvh: Styret
Kommentarer
Legg inn en kommentar
Du er velkommen til å skrive en liten hilsen eller kommentar til oss:)