Siden det er ridekurs denne helga, så samles vi på Trattoria Parma lørdag 13. juni kl 20.00. Håper mange kommer for en matbit og en stund med trivelig skravling.
Ridehallen til Tana Hestesportsklubb holder stengt inn til videre pga sykdom på hester på forskjellige staller i Tana, det er sendt inn prøver av de syke hestene og d forventes svar tidligst i neste uke. Det skal vaske vegge og desinfisere veggene i ridehallen, mere info om hallen når den blir åpnet vil komme når vi vet mere om situasjon. https://www.nmbu.no/dyresykehuset/hest/coronavirus-hos-hest I linken kan man lese om sykdomen vi mistenker har smittet hestene. I mellomtiden bes alle ta hensyn til smitte og være flink på hygene og smitterværn😊 Mvh: Styret
Kommentarer
Legg inn en kommentar
Du er velkommen til å skrive en liten hilsen eller kommentar til oss:)