klubbstevne:
Stevneinvitasjonen er straks klar for klubbkonkuransse tirsdag 6. august.
Det blir klubbstevne i ridehallen tirsdag 6. august kl 1730 med klassene LE, LD, LC3, LB4 og LA1. Anita Hammer Guttormsen er dommer.
Før vi sender ut stevneinvitasjonen MÅ medlemmer komme med innspill for hva du kan bidra med slik at stevnet kan bli holdt.
Vi har behov for;
- Stewert. Anne G eller Mette L?
- 2 stk til sekretariat. Tar i mot stevneavgift samt regner ut poeng fra dommerprotokoll. Inn i horsepro.
- Skriver til dommer.
- Speaker under hele stevnet.
I tillegg har vi behov for:
- Plakater for stevne lages og henges ut i butikkene/ kiosken uka før stevnedag.
- Rail med bokstaver. Settes opp mandag 5. august innen kl 2000
- Kiosk. 2 ansvarlig som handler inn og som har ansvaret for kiosken hele stevnedagen.
- 2 formkaker til kiosken.
I tillegg skal vanteveggene som ikke enda er malt, males et strøk. Innen vinteren er kommet skal det være to strøk rundt hele vantet.
Svar snarest til idunnd@broadpark.no for hva DU kan bidra med i overnevnte liste, slik at vi får holdt klubb-stevne
Ridehallen til Tana Hestesportsklubb holder stengt inn til videre pga sykdom på hester på forskjellige staller i Tana, det er sendt inn prøver av de syke hestene og d forventes svar tidligst i neste uke. Det skal vaske vegge og desinfisere veggene i ridehallen, mere info om hallen når den blir åpnet vil komme når vi vet mere om situasjon. https://www.nmbu.no/dyresykehuset/hest/coronavirus-hos-hest I linken kan man lese om sykdomen vi mistenker har smittet hestene. I mellomtiden bes alle ta hensyn til smitte og være flink på hygene og smitterværn😊 Mvh: Styret
Kommentarer
Legg inn en kommentar
Du er velkommen til å skrive en liten hilsen eller kommentar til oss:)