Minner om at fristen for innbetaling av halve kurs avgiften på 1000,- skulle vært betalt inn den 27.juni for de som har meldt seg på kurset. Ber om at de som ikke har betalt gjør det snarest til klubbens konto : 4944 08 00326 og merk med mette kurs depositum.
Ridehallen til Tana Hestesportsklubb holder stengt inn til videre pga sykdom på hester på forskjellige staller i Tana, det er sendt inn prøver av de syke hestene og d forventes svar tidligst i neste uke. Det skal vaske vegge og desinfisere veggene i ridehallen, mere info om hallen når den blir åpnet vil komme når vi vet mere om situasjon. https://www.nmbu.no/dyresykehuset/hest/coronavirus-hos-hest I linken kan man lese om sykdomen vi mistenker har smittet hestene. I mellomtiden bes alle ta hensyn til smitte og være flink på hygene og smitterværn😊 Mvh: Styret
Kommentarer
Legg inn en kommentar
Du er velkommen til å skrive en liten hilsen eller kommentar til oss:)