Det går stadig framover med ridehallen! Og sist, torsdag 2. sept. begynte vi å kjøre inn sand!!! HURRA!!! Her er bilder:
Ridehallen til Tana Hestesportsklubb holder stengt inn til videre pga sykdom på hester på forskjellige staller i Tana, det er sendt inn prøver av de syke hestene og d forventes svar tidligst i neste uke. Det skal vaske vegge og desinfisere veggene i ridehallen, mere info om hallen når den blir åpnet vil komme når vi vet mere om situasjon. https://www.nmbu.no/dyresykehuset/hest/coronavirus-hos-hest I linken kan man lese om sykdomen vi mistenker har smittet hestene. I mellomtiden bes alle ta hensyn til smitte og være flink på hygene og smitterværn😊 Mvh: Styret
Va innom og så på hallen dokkers på lørdag ;-)
SvarSlettDen bil kjempe bra gelder oss til den og vårs blir ferdig;-)
Espen
Båtsfjord