Det nærmer seg tiden for for vårens første klubbstevne, onsdag 30. april kl 18.00, og i den forbindelse er det en del arbeidsoppgaver som å gjøres. Gi tilbakemelding om hva DU kan bidra med :-)
Stevneinvitasjon, påmelding, startlister, resultatlister, før og etter stevne: Mette L.
Harving: (før rail settes opp) Moy
Rail: (ferdig senest 1 time før stevnestart/kvelden før stevnet) Anne-Lise og Moy
Stevneleder:
Dommer: Hege J.
Skriver for dommer: Tonje
Sekretariat: Kristin (fra LD)Sekratariatoppgaver: ta imot startavgift, evt oppdateringer startlister/dommerprotokoller, regne poeng, legge inn i HorsePro, resultatlister underveis.
Speaker: Låner lydutstyr fra Tana vgs? Håkon
Steward:
Portåpner: (er også budbringer mellom dommer og sekretariat)
Kiosk: (innkjøp, smøre på forhånd, ordne selve kiosken, salg, rydding etterpå)
Kakebaking: 2 stk
Økonomi/kontantkasse før og etter: Mette L.
Etter siste klasse så rydder vi bort railen, det går fort når vi er flere J
Kommentarer
Legg inn en kommentar
Du er velkommen til å skrive en liten hilsen eller kommentar til oss:)